5 Juni

2011-06-05 @ 12:21:21

Kom precis hem ifrån stranden med Thea och funderar på att plugga eftersom det inte är så himla varmt ute och att det blåser så kan ju inte ligga ute och sola precis så känns som det blir en lugn dag idag med lite plugg och mys framför tven så får man se om man får träffa älsklingen idag som kommer hem eller om han ska göra annat men hoppas på att få träffa honom. Men ska hoppa ner i duschen och sedan göra hemprovet som vi fick med oss så jag hör av mig lite senare om jag har tid. pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh snälla söta rara! Kan inte du göra mig en STOR tjänst? Gå in här - http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment - och rösta på mitt foto i fototävlingen, skriv "6" i en kommentar!



Alla som hjälper mig får en länkning! Oavsett om jag vinner eller ej, och den som jag får mest "hjälp" av blir ett blyertsporträtt. :)



PS, tävlingen avslutas ikväll! Så SNÄLLA hjälp mig!



KRAM

2011-06-05 @ 13:05:21
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0