~ Du är bra nu men du var bättre förr..

2011-07-24 @ 02:31:04
Tjosan. Ligger just nu och försöker sova vilket inte går så bra eftersom jag inte är så himla trött och mitt rum känns som en bastu för tillfället.. Blev inget plugga utan fastnade bakom datorn och fixade lite ny musik till min iphone och nu ligger jag här. Imorgon åker mamma och pappa och mina syskon ifrån huset klockan tre och lämnar mig själv här fast har ju bestämt att vara hemma så, känner lite att det skulle varit roligt och följt med med men kommer ha roligt här hemma också och har även fått lite uppgifter som jag ska göra när dom är borta som bl.a. är: - Laga egen mat vilket jag inte är duktig på för annars kommer jag leva på nudlar.. - Klippa gräsmattan vilket jag kan eftersom jag gjorde det idag och tjäna på det hihi - Vattna blommorna, mata kaninen och hämta posten. - Diska och tvätta Inte så svåra grejer men saken är att jag aldrig gör något av de här sakerna annars utan det är dom som gör det men det kommer säkert bli bra, lite vuxenpoäng till latmasken ;). Nej nu ska jag läsa lite bloggar och sedan försöka sova, hör av mig imorgon. Godnatt! :D Skänker även massa med tankar till Norge, usch vad hemskt.. vad händer med världen nu för tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0