26 Juli

2011-07-26 @ 20:46:04

Tjenare!
Har tänk på att mina inlägg oftast blir på kvällarna nu? haha. Igår gick vi och la oss runt halv fyra eller något liknande och vaknde vid ett på dagen och då fick jag lite ångest för kändes som halva dagen hade gått fast nu är det ju faktiskt sommarlov iofs. Men känns som dagen gick jätte fort idag för jag hade ju planerat och vara duktig och städat lite men så blev det inte för jag åkte iväg med farmor och handlade lite mat eftersom det är två veckor som jag ska vara hemma här och så blev det ju en hel del annat också som typ åtta stycken Pepsis, tre stycken chipspåsar och två stora chokladkakor, mums. Nu sitter jag här med Emma som kom för ett tag sen och lyssnar lite musik och snart kommer Jesper också så ska vi väl laga lite tacos och mysa och så får vi se vad vi gör senare men hör av mig antingen ikväll eller imorgon vi får se, ha det bra PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0