25 Juli

2011-07-25 @ 19:04:56
Tjenixen! Har precis bastat och duschat så nu känner man sig fräsch. Gårdagen var mysig med min älskling, vi lagade mat och kollade film och så skärde vi upp lite melon och jordgubbar till efterrätt för att vara lite nyttiga. Idag är det andra dagen som man är hemma själv så har tvättat lite och städat, vuxenpoäng till mig där som aldrig gör det annars ;). Nej nu ska vi slöa lite och läsa lite tidningar och jag titta lite bloggar sen ska vi börja med maten och invänta Emma, kvällen blir nog lik gårdagen, film och mys men hör av mig senare, pussss

En bild ifrån igår på våran efterrätt hihi..


Kommentarer
Postat av: jozze-Hästar/Vardag

sv; Gött!

Hoppas du haft en trevlig måndag :D

2011-07-25 @ 22:23:41
URL: http://jozzeslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0