23 Juli

2011-07-23 @ 21:24:33




Haallojdär!

Sitter just nu här och är lite små irriterad för hade tänkt och slängt ihop
en god kladdkaka för att jag var sugen och när jag har gjort det så blir
den aldrig klar? den blev jätte kladdig och hade inne den jätte länge i
ungen så nu orkar jag inte vänta mera för då blir den ju bränd, så himla
typiskt. Var även och käkade pizza med familjen och deras vänner nyss
eftersom de åker imorgon så ville dom ha med mig ut så följde med och
det satt rätt fint de. Förövrigt så har jag solat och även lärt mig att klippa
gräset och det var jobbigt, men fick ju pengar för det iallafall. Nej nu ska
jag ta och hitta på något eller kanske slå upp körkortboken och läsa lite
teori så jag kommer någon vart och så kanske jag får nattbesök av min
pojkvän också men får se.. hör av mig lite senare, pusspåer! :D

Kommentarer
Postat av: elin

HEJ DÄR TJEJEN!

super fin blogg.

jag har en frågestund på min och om du ställer några frågor så får du en länkning.

ha en fortsatt fin kväll !

2011-07-23 @ 22:19:03
URL: http://careface.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0