7 Augusti

2011-08-07 @ 18:11:20

Tjo!
Har verkligen städat igenom heeela huset nu, både damsugit och tvättat golvet och gjort annat så nu är jag helt slut. Farmor är här nu också så vi har ätit munkar och tårta och jag har tvingat i mig lite kaffe för att få lite energi. Mina föräldrar och syskon sitter på väg hem från öland nu och tror de kommer bli väldigt glada över att jag städad, känner mig lite små duktig sådär att jag har orkat haha. Tror det blir en hemma kväll eftersom jag inte träffat min familj på två veckor och imorgon blir det ner på stan och ta en fika med en vän. Nu ska jag gå ner och lägga mig framför tvn och ta det lugnt och vänta på att de ska komma hem men hör av mig senare eller imorgon ifall jag inte blir för trött ikväll. Men ha det bra, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0