6 augusti

2011-08-06 @ 21:44:15

Tjenare!

Blev inge sola och nästan ingen städning heller haha duktigt. Tvättade lite och sedan åkte jag iväg med farmor och åt på Mcdonalds och sedan iväg och köpte lite hårinpackning och mera. Har för övrigt inte gjort så mycket idag? kollat på film och små städat och trodde denna lördag skulle bli lika tråkig som gårdagen men det blir den inte, ikväll blir det filmkväll här med mina vänner och tårtbakning det kommer säkert bli roligt och mysigt. Men nu ska jag gå och plocka undan lite och sedan hänga upp tvätten innan de kommer hit. Och måste bara berätta idag när farmor berättade för mig att det låg massa skräp på våran utetrapp från mcdonalds och ett kvitto låg även där också och jag frågade runt mina vänner om någon av dom hade suttit och ätit men det var ingen som hade gjort det så det måste varit någon annan människa som har sättit sig på våran trapp och ätit och sedan lämnat kvar skräpet haha lite små roligt tyckte jag, nej nu ska jag fixa, hör av mig senare eller imorgon, ha en bra lördag PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0