5 augusti

2011-08-06 @ 02:32:53


Halloj!
Jag är verkligen jätte dålig på att uppdatera min blogg haha. Har iallafall varit hemma själv nu i två veckor men som tur är har jag ju haft lite sällskap av min pojkvän Jesper och min vän Emma så slapp ju att vara själv i de stora huset haha. Hade tänkt och lärt mig laga mat under de dagarna men som tur är har man ju en söt liten kock till pojkvän som fixar allt och har även fått diska, tvätta och plocka ordning på massa saker hela tiden m.m vilket jag tycker är jätte jobbigt eftersom jag är världens lataste annars och bara slänger sakerna omkring mig. Känns även som det ända jag har gjort under de här två veckorna är att äta och glo tv? konstigt att jag inte rullar fram? helt sjukt hur mycket godis och dricka jag har fått i mig aja ska väl inte klaga jag som älskar godis men såhär mycket har jag aldrig ätit. Det är nu två dagar kvar och sedan kommer resten av familjen hem så blir storstädning imorgon med damsugning, tvätta, klippa gräset och diska och massa mer vilket kommer bli jätte jobbigt menmen det fixar jag allt och senare på kvällen blir det väl kanske att hitta på något med Jesper och Emma och flera fast det får vi se imorgon hur det blir. Kom även och tänka på de härliga vädret som är utomlands, vill verkligen dit igen! Jag har varit utomlands en gång och de var i Cypern för tre år sen och de var nog en av de roligaste och underbaraste sakerna jag gjort i mitt liv hittils, vädret och vattnet och allt, älsklart! Satt även och kollade igenom lite hemska bilder ifrån då och det får mig att sakna det ännu mera, tycker det är lite roligt också hur man såg ut då? typ råttfärgat hår och jätte fula kläder haha aja tur att man förändras iallafall, kunde inte lägga in så bra kort eller många eftersom vissa kort var från alla olika håll vissa var tagna under ifrån så man såg rakt in i näsan och ena rakt ner i backen så tror inte de skulle vara så intressanta? undra vem som höll i kameran under den resan haha. Nej nu ska jag väl ta och försöka sova är inte så trött men har lagt mig runt fyra varje dag och vaknat runt ett eller två så det känns som jag sover bort halva dagarna så imorgon blir det upp i tid och kanske ta en morgonpromenad eller liknande innan städningen men hör av mig när jag vaknar så får vi se. Nu blev det även ett ganska långt och kanske lite ointressant inlägg men är så uttråkad och kom och tänka på de härliga vädret och allt som finns utomlands medans man sitter i Sverige med regn och dåligt väder, usch. Nej nu ska jag sova, bjuder på lite små fula bilder ifrån Cypern endast för att jag har varit en dålig bloggare plus att jag saknar de så mycket haha. Godnatt :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0