26 augusti

2011-08-26 @ 16:46:53
Emma och Natalie

Sanna och Jennifer

Jag och Natalie

Natalie och Emma

Jennifer och jag

La upp lite bilder ifrån idag när vi var och åt på kinabuffén vilket var jätte gott. Skolan var kort, hade två lektioner och sedan slutade jag tjugo i elva så då skulle vi vänta på att buffén skulle öppna vilket den skulle göra runt elva så vi bestämmde oss för att ta bilen upp dit och påvägen dit så upptäcker jag en gul läskig spindel i taket som kryper runt och så får jag ju självklart panik och börjar skrika för spindlar och småkryp är verkligen de värsta som finns och mina vänner som också är med i bilen börjar också skrika och alla kollar på spindeln t.o.m Sanna som sitter bakom ratten och kör och hon skiter i vägen och kollar på spindeln istället medans hon gasar och tänker dra ur nyckeln mitt ute på vägen och mitt i allt liv så ser jag hur vi börjar närma oss en lycktstolpe och då börjar jag ju skrika ännu mer eftersom vi var påväg in i den och mitt som det är så börjar Natalie flaxa runt med benen i taket och mosar spindeln och Sanna hamnar på vägen igen, haha var bara tvungen att skriva för gud vad vi skratta efteråt. Satt en lång stund inne på kinan och pratade en hel del eftersom vi inte umgåtts alla på ett tag så det var mysigt och efteråt tog vi bussen hem och nu väntar jag på att min syster ska höra av sig så jag och Emma kan ta våran promenad. Har inga planer för ikväll så vi får väl se vad den bjuder på men skriver lite senare. oh juste får se hur de blir med bloggbytet ska kolla runt ifall jag hittar något bra annars stannar jag på blogg.se men får se helt enkelt. Ha de bra pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0