25 augusti

2011-08-25 @ 22:14:18
Hejsaan! Blir att blogga ifrån telefon ikväll. Dagen har varit ganska bra fastän lång, hade badhus i nästan tre timmar vilket var jobbigt men ändå roligt. Efter skolan blev de att följa med till Natalie där hon skulle lära mig en koreografi som hon ska ha till sin dans som är Ragga och de kommer säkert bli roligt, ser fram emot de iallafall. Efter dansen så åkte jag hem där även min älskade mormor va som skulle bjuda på mat vilket passade bra just då och så blev de massa prat och tv tittande och nu ligger jag i sängen och kan knappt hålla ögonen öppna så trött jag är så ska nog sova en sväng för imorgon blir de en kort dag så ska äta lite Kina mat med mina tjejer när jag slutat men hör av mig imorgon, godnatt och sovgott! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0