24 Augusti

2011-08-24 @ 20:21:58

Halloj.

Äntligen fungerar internet för en gångs skull och jag förstår inte varför de ska krångla hela tiden? blir så himla trött. Men nu när de ändå fungerar så tänkte jag slänga in ett inlägg. Kan skriva lite snabbt om gårdagen då det var skola och efter så bestämmde sig jag och Natalie för att gå och träna på badhuset eftersom vi har tillgång till det nu när vi har en speciell kurs där så det började med att vi inte vågade gå in dit först för vi visste inte vad vi skulle säga och ingen ville prata med dom som jobbade det vilket var lite töntigt av oss haha men efter en kvart ungefär så vågade vi oss in och sen var träningen igång och vi körde en timma på crosstrainern och sedan blev de att simma tio längder. Så känns helt underbart att jag kommit ingång med träningen så där ska vi träna en/några gånger i veckan men de får vi se hur det blir för har ju även min underbara dans som kör igång snart som jag längtar till. Förövrigt så har jag övningskört idag och varit nere på körskolan och bokat risk ettan och några körlektioner, äntligen, så nu jävlar ska jag ligga i så jag får det där körkortet någon gång. Nu tänkte jag göra något teori prov och sedan iväg och övningsköra en sväng och så får de bli en liten myskväll efter. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer förutom skolan och att jag och Natalie ska ner och träna och sedan dansa men kan ju höra av mig imorgon istället. Och har även funderat lite mer på bloggbytet och det kommer nog bli av eftersom jag tycker det är rätt jobbigt att jag ska behöva logga in på datorn för att skriva eftersom den är rätt seg och att det skulle vara skönare om de fanns en blogg.se app som de sa skulle komma vilket jag inte sett som skulle vara mycket enklare att skriva och uppdatera eftersom jag alltid är inne på telefon istället för datorn och så känns de lite som att jag vill börja på nytt och se ifall de finns någon bättre blogg som jag gillar mer ;) Men vi får helt enkelt se, men hör av mig imorgon, pussgodnatt! 


Höll ju på och bli ljushårig där ett tag och förstår inte varför jag färgade mörkt igen? åååh!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0