22 augusti

2011-08-22 @ 21:29:14
Tjenare! Jag får panik snart min dator vill inte göra som jag vill? Internet stängs av och krånglar så kan inte komma in på internet vilket är irriterande men tur att jag har en iphone som jag kan lägga in ett inlägg ifrån. Jag förstår inte varför de alltid ska krångla när jag ska göra något på den? Och det tar så på mitt humör så har lust med att bryta av datan på mitten och kasta den genom fönstret, fastän nej det gör jag nog inte. Skolan är rätt okej hittils, lektionerna också. Har inte gjort alls mycket idag? Kom hem och åt lite och tog En lång varmdusch och sedan har jag bara gått runt i min morgonrock och myst resten av dagen/kvällen? Haha. Nej funderar på ifall jag ska ta och lägga mig och sova för känner mig rätt så slö. Kan även skriva att jag var med familjen till Mariestad med husvagnen där även min pojkvän följde med så de va mysigt, hade kräftskriva och allt.. Nej nu ska jag krypa till sängs men ska försöka höra av mig imorgon istället eftersom dator är knas så får ni ett bättre inlägg imorgon oh funderar även på att byta blogg till devote? Känns lättare och ha en app för då kan man liksom ladda upp bilder ifrån telefon och de och blogg.se har ju inte fått en app än vilket jag inte vet ifall de kommer få? Aja ska suga på karamellen som de säger haha. Hörs imorgon PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0