19 augusti

2011-08-19 @ 13:20:41

HeejHeej!

Alltså det går inte så himla bra det där med att uppdatera flera gånger om dagen eller varje dag? jag är jätte dålig på det, antingen glömmer jag bort, är inte hemma eller så har jag inte ork helt enkelt. Men seriöst, jag skriver blogg för att det är roligt och det kanske inte är så himla roligt om det blir tråkiga inlägg så då är det bättre jag skriver när jag har något att skriva istället för annars kommer det bli väldigt tråkiga inlägg men ska iallafall försöka att uppdatera bättre vilket jag har sagt ett antal gånger men aja haha. Idag är det fredag vilket innebär att det är helg och det känns hur skönt som helst nu när jag klarat av de första skoldagarna och är lite förvånad över att mitt humör har hållt i sig men det kommer väl till veckan antar jag haha. Nej nu ska jag fixa in lite ny musik till telefon så jag har något att lyssna på när vi åker bil ikväll då vi ska till Mariestad med familjen och några vänner till de och sedan följer även Jesper med så de kommer allt bli mysigt, kräftskriva och grejer, mumma. Så jag kommer antagligen skriva på söndag då vi kommer hem om inte mitt internet fungerar på telefon annars hör jag av mig på söndag men nu ska jag ta och fixa musik och sedan naglarna och små packa så vi hörs, pusshej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0